Kaji Selidik Sukarelawan SKMM, 8 Nov - 31 Dis | Klik

Kaji Selidik Sukarelawan SKMM, 8 Nov - 31 Dis | Klik 

sini.

Kami sedia membantu perniagaan anda

Soalan Lazim

Maxis Business 4G WiFi 138

  • Pelan Maxis Business 4G WiFi 138 dilengkapi dengan Data Mudah Alih Tanpa Had sehingga 8 talian mudah alih apabila ditambahkan ke Pelan Maxis Business Postpaid.

  • Tidak, pelanggan sedia ada akan perlu CRP ke Maxis Business 4G WiFi baharu untuk menikmati tawaran tersebut.

  • Pelan Maxis Business 4G WiFi 138 tersedia untuk pendaftaran baharu, perubahan pelan kadar daripada pelan sedia ada Maxis Go WiFi. Boleh digunakan untuk CC, SC, PSC, CI, SI, PSI.

  • Ya. Pelanggan boleh mendaftar untuk pelan SIM sahaja.

  • Panggilan dan penghantara SMS tidak menyokong dengan Maxis Business 4G WiFi 138.

  • Kontrak hanya boleh digunakan jika pelanggan mengambil pakej modem.

    • Kontrak 12 bulan sekiranya anda mendaftar Maxis Business 4G WiFi dengan modem pejabat di bawah kontrak biasa
  • Tidak, rebat RM30 x 12 bulan tidak tersedia untuk pelan ini. Walau bagaimanapun, pelanggan boleh menikmati data tanpa had dengan pelan mudah alih sehingga 8 talian sekiranya mereka mendaftar di bawah tawaran gabungan.

  • Tidak, gabungan subsidi tidak dibenarkan untuk pelan ini.

  • Ya, anda boleh menaik taraf pelan semasa ke pelan terkini Maxis Business 4G WiFi 138. Sekiranya anda masih dalam kontrak, kontrak anda akan diteruskan.

  • Ya, anda boleh menukar pelan semasa anda ke pelan terkini Maxis Business 4G WiFi 138. Sekiranya anda masih dalam kontrak, anda perlu membayar denda.

  • Tidak, MultiSIM tidak tersedia untuk pelan ini.

Sedia untuk daftar Pelan Maxis Business 4G Wifi?

Soalan lazim hanya untuk tujuan penjelasan sahaja. Soalan lazim mungkin akan digubah dari semasa ke semasa. Sila rujuk Terma Penggunaan and Terma & Syarat produk dan/atau perkhidmatan untuk lebih maklumat lanjut.

Nak bercakap dengan kami?

Hubungi Perkhidmatan Pelanggan Maxis Business